WE GOT THE POWER

älskar armbandet!

Åhhh vad synd att vi inte vann dagens match, den slutade 3-3 men jag tycker vi gjorde det grymt bra ändå! Nu laddar vi om, tar nya tag och vinner morgondagens 2 matcher. Idag på planen så kändes det som att fötterna och fotbollskorna skulle brinna upp, åh det var seriöst 40 + där ute. Precis som att du var utomlands, fast lite värre haha! Men jag ska inte klaga på värmen, låg och stekte i solen när jag kom hem... så sköööönt. Jag, mormor och kusinerna for en sväng till stugan ikväll. Vi åt där, badade i havet och solade lite smått. Såg att många utav er kommenterat inlägget "seglar på moln ovanför dig" och tyckt att bilden i inlägget var fin, det är inte jag som tagit den själv utan jag tog den från wehertit.com. Tar nästan alla mina bilder därifrån eftersom jag inte har någon bra kamera att fota med + att mina kamera på mobilen suger fett. Ska försöka skaffa mig en ny inom snar framtid. Men weheartit.com är absolut en sida att rekommendera ifall ni är i samma situation som mig och vill ha lite inspooo till bloggen. Efter första matchen imorgon så ska jag och familjen gå på stan ett tag och göra lite ärenden, tror vi ska handla mat också.  Föresten tack för alla tips angående " Victoria Secret Body Mistsen" ska nog göra min beställning imorgon. Ni får ha en fortsatt bra kväll alla, för det ska jag ha! :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer Nilsson

snygg blogg :) kika gärna in i min kramis :)

Svar: Tack, det ska jag göra kramis! :)
Victoria Jonsson

2013-07-25 @ 20:45:28
URL: http://jennyfernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0