THURSDAY

malinova_exx
Har varit på Vårdsolen idag och visat upp mig, så hoppas på jobb här framöver! För dom som inte vet vad vårdsolen är, så är det är organisation som hjälper gamla männsikor med det dom önskar kan man säga! Min kära mormor fyller 71 år imorgon, så jag hjälpte henne lite med maten som hon ska bjuda på innan jag cykla hemåt. For ut och sprang i regnet när jag kom hem, galet jobbigt var det men sjukt roligt! Vi åt thai mat till middag, underbart vad gott det var.Vi har haft träning på Stantors till halv 10 ikväll. Är jätte jätte slut i bena nu, men det är bra för det ska ju kännas. Imorgon åker jag till stan med papiii, vi ska handla mat och lite annat. Nu blir det sägen, godnatt :)  

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Du kunde kört runt till folk o lagat mat

Svar: Ja, eller inte haha!
Victoria Jonsson

2013-07-26 @ 08:44:56
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0