TELL THE WAY BACK

heart me
Både foten och knäet läker mer och mer, vilket är sjukt bra blir så himla glaaaad! Jag är mindre svullen också, och behöver inte alltid gå med kryckor och lindad fot. Äter dock en ipren varje morgon och kväll + att vi smörjer för fullt med voltaren haha, känner mig som värsta sjuklingen typ. Hoppas verkligeeeen på att jag är helt återställd tills på Torsdag och Fredag då det är träningsläger i Åkullsjön. Då har det ändå gått ganska fort om man tänker efter...blev ju skadad i fredags. Fick kliva upp runt 9 tiden idag, var tvungen att gå på min sista gudstjänst innan konfalägret börjar. For och åt på dalkarlsåskolan efter, så god mat dom har där! Vart badsugen därefter då vädret var på topp, så vi åkte till Killingsand en sväng. Så har min dag sett ut, har inga planer för morgondagen...jag får se vad jag hittar på helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0