SHE WENT HER OWN WAY AND FOLLOWED THEIR DREMAS

20130717-103828.jpg
 Här hittar ni deras bloggar → http://annicaenglund.se/ →http://marcelos.se/
 
Måste börja detta inlägg med att gratulera Annica & Marcelo, från Big Brother som ska gifta sig snart! Är så glad för deras skull, detta var bara en tidsfråga.... har följt dom länge nu och inte minst i BB utan också via bloggarna och en massa annat. Ni är grymt fina tillsammans, puss och all lycka till med allt!
 
Så...hej på er haha! Nuuu ikväll så har vi haft säsongens första "mördarpass" eller vad man ska kalla det med laget. Så nu är vi igång kan man lungt säga...man vet aldrig vad Maria och Carro har i kikar'n. Vi skulle först ha konditionstest på 3km ungefär och jag sprang på 12min exakt (känns bara bra), man var inte lite död när man kom i mål. Sedan stretchade vi och direkt efter en himla massa fysövningar, och så höll det på tills vi slutade. Ja, nu känns det...måste bara få påpeka att det är ganska skönt med träningsvärk dagen efter, inget jag ogillar precis! Idag så har jag varit på stranden med Mamma, skönt med lite solväder...doppade faktiskt mig en gång också. Ville åka på andra varvet på hemvägen, så då gjorde vi det och jag köpte lite små saker där. Imorgon så hoppas jag på lika fint väder, kanske åker till näs då...vi får se! Ska i alla fall ut och springa som vanligt, glömde jag säga att jag lagt av med sötsaker,kakor osv? Känns skönt att kunna säga nej, men vi hörs :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0