PITEÅ SUMMER GAMES

mina krigare ♥
Piteå levererade! Helgen har varit riktigt riktigt bra, men nu är man jätte trött och sliten och det känns verkligen. Vi hade skit kul, dock tyckte tränarna att vi hade packat för minst en vecka (hehe). Vi vann sammanlagt 2 matcher och förlora 3, tycker vi spelade vår sista macth suveränt bra skönt att det blev vinst också! Vi hade taskiga tider tycker jag, jag minns att en match började 22:00 och innan vi hade kommit tillbaka så var klockan runt 12:00 och dom flesta somna kring 1. På lördagen så shoppade vi PSG souvenirer, jag köpte en röd psg t-shirt, nöjd tjej! På kvällen så tog vi bussen till discot som var så eftertraktat, dock tycker jag att det var sådär eftersom man inte gjorde så mycket. Höll på få värmeslag där inne, när vi kom hem så gick vi och la oss. Bra kämpat tjejer dom här 3 dagarna, tycker vi gjorde det galant! Minns inte på vilken plats vi kom, men vad spelar det för roll vi hade kul iallafall och det är det som räknas. Idag tog jag en lååång sovmorgon för att ta igen dom timmarna jag gått back med ochd et kändes skönt. Har nästan inte gjort något alls bara suttit och kollat på en massa missade avsnitt och tagit det lungt, kände att det behövdes. Ska ut och springa ikväll, kram :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0