LÖRDAG

bjussar på 2 bilder, visst är det vackert... ↑
 
Förstår att det inte har varit så roligt att läsa här dom senaste dagarna. Tyvärr så har jag fått prioritera annat kul istället, och då har bloggandet fått hamna åt sidan ett tag... så kan det vara ibland! Var iallafall med Eija nästan hela tisdagen, vi var först hos henne och sen hos mig. Här fotade vi, spelade in en massa sjuka videos på ipaden (som ni säkert har fått ta del av på instagram, stackars er haha...) och såg på allsång. Vi kan aldrig ha tråkigt när vi är tillsammans, det är det bästa och sen så är vi ganska lika när det gäller humor haha. På onsdagsmorgonen tog jag, mormor, morfar, Sonny och Edwin färjan till Norrbyskär, där min mormors syster lånade en stuga av sina kompisar. Det är sjukt fint där, ni borde åka dit! Vi gjorde en massa roliga saker som att åka flotte och linbana ,bada,äta glass osv. Vi sov där till på torsdag och åkte med färjan tillbaka och sen så tog vi bilen hem. Vill absolut dit igen nästa sommar! Har tränat nu en massa på sistone, varit ute och sprungit och gjort en massa fysövningar. Kände att det behövdes med den urdåliga kondisen jag har haft nu ett tag och framförallt för att vara i bra form nu när fotbollen drar igång igen. Jag,morfar och Edwin har varit ute i stort sett varje dag och plockat hjortron i skogen, har faktiskt sålt lite vilket är skit bra! Har varit ute idag och plockat lite, städade och tränade när jag kom hem. Igår var det ju hyffsat fint väder, så jag låg faktiskt ute och sola ett tag. Varför kan det inte vara fint väder varje dag? den frågan ställer jag mig ungefär 1 gång i veckan. Ska ge EM-fotbollen en chans till nu, tycker spelet var bedrövligt i onsdags. Tror inte jag är ensam om att tycka det heller, eller hur? Nej, nu ska jag gå ner och se. PUSS :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0