JAG HAR SLITIT UT SÅ MÅNGA SKOR, I EN STAD DÄR INGEN LÄNGRE BOR

 vet inte om man ser så mycket på bilden att foten är svullen, men i verkligheten så syns det garanterat.

Hej kära ni! Då har man fått känna på hur det känns att bli skadad, försöker ta mig fram på kryckor nu. Blev fälld på plan första matchen och vred benet i en 90 graders vinkel typ, inte ett dugg skönt. Försökte återhämta mig till sista matchen, spelade i 5 min sen gick det inte mer. Brast ut i gråt för att det gjorde så jäkla ont, for in på ålidhems hälsocentral och kolla. Dom trodde bara att det var en rejäl och då menar jag rejäl stukning, men för att vara på den säkra sidan så skickade dom mig till röntgen. Hade tur, det var inget men jag måste vara försiktig och använda kryckor när jag ska gå. Så tråkigt att jag skulle behöva råka ut för detta, men jag menar det kunde ha varit värre och det tillhör ju fotbollen. Hann gå på stan ett tag igår (fast jag haltade) och handla lite, köpte en snygggg väska, ett par solglasögon,träningskläder och en ny bikini (är så less på mina andra) så jag är då nöjd. Ska nog fara in igen före skolan börjar! Idag har jag varit och kollat på vår sista match i den här cupen, olyckligtvis så blev det en till förlust. Tjejerna spelade riktigt bra emellanåt tycker jag, synd att det aldrig blev några vinster. Men jag tycker vi gjorde det riktigt bra ändå! Mormor & Morfar är här och vi har nyss käkat grillat, ska kolla nu om det finns något vettigt på tv att kika på eller någon bra film. Ha en bra Lördag alla! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Aaajjj... Krya på dig!♥ Ses vi på första isträningen? // Linnea

Svar: Det kan man lugnt säga! Jag hoppas det, för det vore grymt kul :) <3
Victoria Jonsson

2013-07-27 @ 20:05:59
URL: http://linneahellgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg ut bilder på det du shoppat! Mycket roligare då.

Svar: Har ingen bra kamera att fota med och mobilbilder är inte så kul, sorry...
Victoria Jonsson

2013-07-28 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0