HÅRD TRÄNING

Kajsa & Tuva -
Förlåt för att jag aldrig skrev igår, det var tänkt men jag kom hem så sent så jag orkade inte! Riktigt skönt är det att få ha gjort bort en gudtjänst, bara en kvar nu innan lägret. Mormor var snäll och följde med mig, åkte sedan på trädgår'n i Bygdeå och invigde ett litet gulligt café som dom byggt. Skit snygg var det! Vi fick gott fika där också, men tog ytterst lite (försöker dra ner på såna saker...)  för min egen skull. Senare på kvällen så var det musik i kyrkan, så jag följde med på det och innan vi åkte dit så var Ellinor snäll och fixade håret på mig. Det vart grymt fint, fick mycket beröm för det. Det var tårat sen på församlingshemmet, den hoppade jag över. Men den såg as god ut! Jag for ut och sprang kring 8 tiden runt Bygdeå, körde uppförsbacke och lite intervaller hem. Gjorde fys när jag kom innanför dörren + stretching 45min. Så nuuuuuuu har jag träningsvärk överallt men mest i magen, det lönar sig alltid i slutändan ;) Ska ut och plocka hjortron snart med morfar, har redan tjänat ihop ganska mycket! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0