GUMBODA HED

Jesus Christ loves you still. | via Tumblr
Jesuzzzz vad klockan är mycket, varför ska jag alltid blogga så sent? Nej nu får jag ta och skärpa mig i fortsättningen. Natten till idag har jag haft hemska magbesvär,varit illamående och känt att jag behövt gå på toa vart 3 min... sjuuuukt jobbigt! Trodde faktiskt inte jag skulle överleva natten, så hemskt var det och inte blev det bättre för att jag somna 3 heller. Mamma fick gå upp och ge mig en ipren innan jag kunde somna. Blev väckt klockan 10 och då kände jag mig något bättre, skönt! Som tur var så kunde jag uppträda på Gumboda Hed, låg och tvivlade på att jag skulle klara av det med detta elände. Men vi körde våra 2 låtar, och det gick hur bra som helst ju. Hade dock inte övat så mycket innan men det kanske inte märktes haha. Jag,mormor,mamma och mormors syster for en sväng förbi andra varvet på hemvägen, vi köpte bara några småsaker till hemmet. For ut och sprang när jag kom hem och sen så klickade jag hem en sak från d.m retro, som jag velat beställa lääänge nu så det var på tiden. Imorgon ska jag upp i tid för jag,morfar och Edwin ska ut och plocka årets första hjortron, det ser jag framemot. Godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0