FREDAG= HELG

Untitled
Känns riktigt bra att få avsluta denna Fredag med en löprunda på 5,5 km. Måste berömma mig själv faktiskt, trodde rent serri inte att jag skulle orka så långt med tanke på min urdåliga kondis. Ska springa imorgon också har jag tänkt, det lönar sig ju i slutändan tänk på det nästa gång ni har tänkt er ut och springa. Jag läste på Annicas blogg för ett tag sedan att... du betalar ju för att bli fet (om man får uttala sig så?) tänk på det nästa gång du köper den där godispåsen, vart på kroppen den sätter sig, för allt åker inte ut den naturliga vägen. Hon har ju en poäng där, för visst håller ni med mig? Nog om det...  var duktig och hjälpte mormor med att fixa fika på församlinghemmet idag till dom som kom från kyrkan, gjorde nyttiga salladsmackor med ost och tomat. Åh, så goda dom blev provsamakade faktiskt en hehe! Imorgon är det lördag och vi i "Something New" ska spela på Gumbodahed, kom gärna och kika. Vi kommer spela 2-3 låtar och det hela börjar 12 det kommer också vara andra där. Måste lägga mig nu om jag ska orka, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0