DU MÅSTE HÄMTA MIG, JAG KAN INTE KOMMA NER

Emelie kom förbi mormor och morfar idag och fota lilla Sonny, får man vara så söt?
 
Mamma släppte av mig hos mormor & mofar efter träningen, såg klart det lilla som var kvar av allsång sen så cyklade jag hem min cykel som var där. Tog en  snabb dusch när jag kom hem och nu så ska jag fika lite och kanske se om jag hittar något bra på tvn. Planerna för imorgon är inte så stora, vet inte rikitgt än men jag och Eija kanske ska åka till Näs och bada om det blir fint väder. Jag måste fara ut och springa, ska försöka lägga av med att äta godis för ett tag och börja träna bättre. Vill så gärna klara av det! Vad är det man brukar säga "dream it,wish it,do it" typ? Kram på er :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0