BEACUSE I KNOW EXACTLY HOW YOU THINK ABOUT ME

citazioni | Tumblr
Plockade exakt 4kg idag som ska säljas, underbart Victoria! Nackdelen när man går ut i skogen och ska plocka bär är att du är aldrig och då menar jag aldrig fri från insekter och småkryp t. ex som flugor, broms,myggor,spindlar osv. Skulle kunna sitta här och rabbla upp hur mycket som helst! Dom surrar runt omkring dig och följer med dig vars du än går. Vilket är sjukt störande, men jag klarar det tur nog. Nog om det...ska strax ut och springa i regnet. Har hört att vissa föredrar mer att springa i regn än sol, tycker det är rätt mysigt ändå hihi. Kör fys och stretching som vanligt när jag kommer hem, får se om jag får med mig Mamma. Vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0