4:E JULI

 Twitter / CreativeMarket: Wishing everyone a safe and ...
Igårkväll spontanåkte jag och Eijsan till långvika och bada. Det var super mysigt och inte alls för kallt, men lite frusen var man när man kom upp på land. Mamma,Edwin och Mormor kom lite senare med Sonny, han fick bada han med. Men tragiskt nog så har hunden inget vett när det gäller det där med, att veta hur långt du kan simma innan du drunknar, haha åh "blonda hundar". Idag har jag inte gjort så mkt, tog en pw runt byn på dagens för att motionera lite. Kollade på en massa missade BB-avsnitt när jag kom in medans jag åt min lunch. Klockan halv 5 cyklade jag till båshållplatsen i bygdeå, där skulle Maria hämta upp oss. Vi spelade vår sista seriematch mot Umeådalen (serieledarna) och vi vann med 2-1, fantastiskt bra! Spelet var på topp så det kunde inte ha gått bättre. Har duschat och nu så väntar sängen, godnatt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0