TILLBAKA TILL VARDAGEN IGEN

Tumblr_mav0ziqlzk1rhzvwco1_500_large
Är så himla less på att stiga upp på morgonen.Typ det värsta jag vet.Förutom då att stå och vänta på bussen i ca. 50min i typ 40 minusgrader.Okej kanske överdrev lite väl.Men det känns typ som det.Verkligen ingen skön känslaaa.Nu är jag hemma iallafall.Har gjort lite läxa och packat lite smått inför morgondagen.Väntar nu på att Mamma och Edwin ska komma hem så jag får i mig lite käk.Är as hungriggggg.Gahhhhh....kan inte vänta längre! Ska se på guldbaggegalan 2013 ikväll.Får se om jag orkar ta mig till affären och köpa en b&j också.Ska försöka hinna slänga upp veckans olika frågor med svar del 4.Innan Mamma och Edwin kommer hem.Så jag måste nog skyndaaa mig nuu.Ha en fortsatt braaa kvällll alllihopaaa! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0