SENT TISDAGSINLÄGG

Tumblr_mgyhysoto41qmf208o1_400_large
Har verkligen haft fullt hela dagen.När vi slutade skolan så åkte jag med bygdeåbussen till Mormor och Morfar.Där väntade jag på att Mamma,Pappa och Edwin skulle komma och hämta mig.För att sedan åka vidare till stan, äta på frasses och gå på ett Umeåvatoriet.Tycker Umevatoriet var helt ok! Men var verkligen trööööttttttt som ett as.Så jag tror jag halv sov där ett tag när vi skulle kolla på rymden.Hahahaha typiskt mig.....pluggade på engelskan,svenskan,musiken och bildredovisningen i bilen på vägen till Umeå och hem.Tycker det gick riktigt braa! Tror jag kan det mesta inför musikföhöret och bildredovisningen imorgon.Så får hoppas att det inte går åt skogennnn.Imorgon slutaaar 15.20,så liiiiteee kortdag! Slänger in nått inlägg när jag kommer hem.Ska krypa isäng nuuu! PUSS OCH GODNATT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0