SÅ SOM DU VILLE HA DET

Tumblr_mguay0f0b91rns8sco1_500_large
Tumblr_mhi11dddzn1r0i9t4o1_500_large
Torsdag och snart helg.Längtar att få komma bort lite från allt plugg och bara vila en dag.Ska nog andvända helgen till det tror jag! Hur som helst...springandes på väg till bussen för att åka hem idag.Så määrker jag att något är fel.Sen tittar jag efter i fickan och ser att jag har tappat mitt busskort och biblotekskort (igen!) Gahhhhh....får panik och springer tillbaka till skåpet och letar.Samtidigt som jag letar tror ni inte att jag missar bussen.Hur slarvig kan man vara igentligen,och vart går gränseeeen? Nej nu får det bli skärpning! Ska fixa nya kort imorgon och sen måste jag hitta på en lösning så jag inte tappar dom igen.Imorgon slutar vi 14.30,kommer bli gryymt! Ska se hockeyn nu.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0