OLIKA FRÅGOR MED SVAR DEL 1

När går du och lägger dig på helgerna?
 
Jag brukar vara uppe länge,men det beror förstås på hur trött jag är!!!
 
Tumblr_mggu0uorel1rhxsyeo1_500_large
 
Vad har du för stolek på dina kläder?
 
s/xs
 
 
Tumblr_mggi8zp5fm1rhzbqto1_400_large
 
Värsta maträtten du vet?
 
 
Finns 3 stycken maträtter jag verkligen inte gillar!! Fisk,all sorts gröt och brunabönor.
 
 
 
Vad andvänder du för masscara?
 
 
Just nu så andvänder jag en masscara, från L'Oreal Paris!!! ↓
 
 
 
 
 
Din favorit choklad?
 
Måste nog ändå vara marabou!
 
Img_0552_large
 
 
 
 
Har du någon dator och vilken?
 
Klaart jag har!! Just nu så har jag en ganska dålig,men ska få en ny nu i födelsedagsprsent av mamma och pappa.Den här↓
 
 
 
 
Vad är du bäst på i skolan?
 
Kanske idrott,eller jag vet inte!
 
Tumblr_mganryyihk1rg7je3o1_500_large
 
 
Gjorde det ont att ta hål längst upp i örat?
 
En vanlig fråga jag får nästan varge dag känns det som,men nej det gjorde det inte!
 
 
 
Vad kostade din ipad ungefär?
 
Tror det kostade ca.4000kr
 
Tumblr_mgflrmwwft1rzkb3wo1_500_large
 
 
 
Tar du sånglektioner?
 
Yes det gör jag,på måndagar i skolan!
 
 
Tumblr_mgg5bazda21rbsnhuo1_500_large
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0