OLIKA FRÅGOR MED SVAR MED SVAR DEL 5

Hur länge har du spelat fotboll?
 
I 4 år kanske,någooot sånt? Världensss bästa sport,serrri!
 
418115_469153923120999_1893823571_n_large
 
 
Vart köper du dina mobilskal till mobilen?
 
Har köpt mina på skal-man.se,vet inte varför men jag tycker dom har bra skal!! 
 
500x500-moodbilder_usaskal_20169_mood_2_large
 
 
Är du blond i grunden eller är du brunett?
 

Blondiiiiiinnnnnnn :)
 
Tumblr_mhbkq4fp5v1rs4egmo1_500_large
 
 
Har någon dött som stått dig väldigt nära?
 

Jaaaa...min farmor dog när jag var 8 år av en blodsjukdom,urschhhh jag börjar bara grina när jag tänker på det! Det som gör mig mest ledsen är att jag aldrig hann ta förväl...
 
 
Snyggaste ishockeyspelaren i skellefteå aik?
 

Buddddiiissss,nej men Bud Holloway gahhhhh......sooo hottie!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0