OLIKA FRÅGOR MED SVAR DEL 4

Har du tänkt att lägga upp en sångvideo när du sjunger någon gång?
 

Har tänkt på det,men det skulle säkert ta 100år innan jag blivit klar och nöjd!!! Tänk hur många omtagningar jag skulle behöva göra för den skulle ha blivit bra...
 
 
Bästa serieeeen?
 

Vampire Diaries!!!!!
 
 
Vilken färg har du på ögonen?
 

Tror jag har blå/grå/grönaaa hahaha nä vet faktiskt inte!!
 
Favorit galssen?
 

B&J utan tvekan moahahahaha!
 
 
Vad längtar du mest till just nu??
 
Längtar meeest till mitt nya mobilskal kommer,tror det kommer nån gång i veckan! Så jag får börja andvända min mobil igen.....haaatar att vara utan skal på mobilen,för annars är den assss tråkig och ful!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emilia berglund

du som gillar big brother,blire nåt iår?:)

Svar: Haha,nopp det suger feeettttt! Jag som har saknat det så in i den...:(
Victoria Jonsson

2013-01-22 @ 21:57:10
URL: http://annaemiliaberglund.blogg.se
Postat av: emilia berglund

men åh de sög ju..

Svar: men..hahaha!
Victoria Jonsson

2013-01-23 @ 20:38:39
URL: http://annaemiliaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0