OLIKA FRÅGOR MED SVAR DEL 2

Dom flesta ville att jag skulle ha en kateogori,som heter olika frågor med svar.Ska försöka lägga ut minst ett sånt inlägg i veckan med minst 5 frågor med svar till! Jag menar vad fasen...vem bryr sig om det inte blir prefa! Nu kör vi everyboy...
 
 
Är du nöjd med ditt bloggnamn?
 
Jag tycker victoriiiias.blogg.se är ok,men hade gärna haft mitt eget namn om det inte hade varit upptaget!
 
 
Ska du utomlands snart? Vilket land isåfall?
 
Inte vad jag vet,tror inte det! Men skulle inte ha tackat nej precis...
 
2012112233418650_sbig_large
 
 
Vad tycker du om att åka buss till skolan varge dag?
 
Ursch hatar det,men vad ska man göra...kan ju inte gå till skolan heller!
 
 
Tumblr_mgkpaj6edi1qejjn4o1_500_large
 
Vars redigerar du dina bilder?
 
På datorn så brukar jag redigera mina bilder på picmoneky.com,annars brukar jag andvända mig av photojust och pxlr och matic på mobilen.
 
 
 
 Kan du visa ditt hus?
 
Kanske sen någon gång,men inte nu...
 
 
Kan inte du visa en bild på din kanin??
 
Visst!
 
 
 
Får du månadspeng eller veckopeng? isåfall hur mycket?
 
Nej,jag får en massa annat istället!
 
Xx3d7c-ptpq_large
 
 
Vad fick du i present av släkten?
 
Jag fick ett en chokladask,pengar,presentkort på bio och presentkort på h&m.
 
 
Tror du på gud?
 
Jag tror inte på något,ser ingen anledning att göra det heller.Jag tror väl att man kommer någonstans när man dör men verkligen inte på himmlen och helvetet och gud och sånt.Jag tycker att alla får tro på vad dom vill, jag vet inte vad jag tror på, även fast jag är döpt och tänker konfrimera mig.
 
 
Hur gammal är du igentligen?
 
14,född 1999
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0