MAYBE I'M JUST TIRED OF TRYING

Pic_50e61a64e087c31f9d99ab41_large
En rätt chill dag idag känner jag.Ställde väckarklockan på halv 10.Sen steg jag upp och gjorde mig lite frukost och satte mig vi ipaden (typ min drog) hehe...sen dess har jag bara legat på soffan och i princip inte gjort någonting.Tittat på en massa bloggar och kollat på en film.Känner att fler sånna dagar behövs.Morfar kommer nog hit antingen senare idag eller ikväll och sätter upp en spegel som jag ska ha i mitt rum.Som vi tyvärr inte satte upp igår.För han hade inte tid.Hoppas det blir bra.Imorgon är det skola,I hate it! Vem gör inte det liksom? Men det är tyvärr bara bita ihop och köra.Som alltid.Nu är det bara dagar tills jag är 14.Yeey! Ska ta och göra mig lite lunch nu.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0