LÖÖÖÖRDAG

 
Lördagen har varit bra.Gjorde inte så himla mycket på dagen.Chillade mest bara framför kaminen.Tog mig faktiskt ut på en liten promenad i kylan.Sen när jag kom hem så väntade ett stort paket i köket.Fick en ny dator av mamma och pappa.Den här gången blev det en lapptop.Min första egna.Känner mig riktigt nöjd.Gjorde tårtan till släktkalaset ikväll.Som belv väldigt lyckad.Den var super god.Fick många fina grejer av släkten.Nu så har jag och Ellinor.Just tittat klart på the hunter centipede 2.Äckligt säger jag bara med stora bokstäver!!! Den som inte gillar blod,våld och operationer i svartvitt.Ska inte se den! Haha...ni får ha en fortsatt bra kväll! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0