JAG VILL,JAG KAN OCH JAG VÅGAR

Sitter här i soffan och äter min risifrutti medans jag gör tuuusen saker samtidigt.Inte så smart men..men.Har försökt kämpa mig genom dagen som vanligt.Något som jag däremot också kämpar med är självkänslan och självförtroendet.Kanske inte går fullt så lika bra.Men jag tror att det går åt rätt håll iallafall.Jag skaaaaaaa klara det här! Hittade faktiskt en lapp i dag.När jag väntade på att engelskan skulle börja.Där det stog jag vill,jag kan och jag vågar.Ingen skääämttt....vet inte vem som har satt upp den eller skrivit den.Men scaryyyy var det iallafall! Nog om det... ska göra klart mattediagnoseeeeen imorgon som jag inte hann idag.Hatar att skjuta upp saker och ting.Men vad ska man göra när det inte finns tillräckligt med tid.Nej nu ska jag sluta skriva och börja med läxornaaaa och packa inför morgondagen,standard! Jaja...ha en fortsatt bra kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0