DET ÄR LÄTT ATT FALLA NER PÅ DJUP MEN SVÅRT ATT TA SIG UPP IGEN

Trodde faktiskt att dagen skulle bli såååå mycket bättre en så här! Den var faktiskt inte så dum från början.Men  mot slutet av dagen.Så blev det bara pannkaka av alltihop..och det slutade i tårar såklart.Allting blev precis som jag inte ville att det skulle ha blivit.Som tur var så klarade jag av sista lektionen vi hade.Vi fick till och med sluta 5min tidigare.Bara för att vi har världens snällaste lärare.Jaja...just nu så sitter jag hemma och deppar för allt och inget! Eija blev sjuk så hon kunde följa med mig hem...vilket var piss.Vi får ta det på fredag istället.Krya finis.Nej nu måste jag sluta vara negativ och tänka positivt.Det kommer ju trots allt en morgondag också.Ska titta på top model sverige nu,sen läxaaaannnn! Ikväll är det efterlyst och hockey.Så det ska jag inte missa! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0