WE ARE A SECRET

Tumblr_mioeutkxnm1rg2fljo2_500_large
Tumblr_miocv5hdj81s48qdvo1_500_large
Tjenareeeee! Imorse när jag vaknade så hade jag inte ont i halsen och jag hostade inte.Men däremot så när jag skulle ställa mig upp ur sängen och gå ner och äta frukost.Så fick jag rätt ont i huvudet och var lite halvt yr.Var rätt tät i näsan också.Så snöt mig,tog nässpray och en ipren och sen frukost på det.Nu så känns det mycket bättre.Har inte gjort så mycket idag...bara chillat,lyssnat på musik och gjort lite läxor.Men ikväll blir hockey och melodifestivalen.Det se jag framemot.Snart kommer Mormor och Mofar och hämtar mig och Edwin.Vi ska ta oss ut på en premenad.Så Sonny får springa av sig lite energi.Det behövs nog skulle jag tro hahaha....ha en bra lördag alla! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0