TOGETHER FOREVER

älska sooooool ♥
 
Är äntligen hemma nu efter en fett grym dag i backen med tundal.Vi fick hamburgare till lunch,smaskeeenss! Det var kul att solen tittade fram några gånger.Är ganska slut nu,har även fått ont i bena.Kände att slalomskidorna var på min sida idag.Det gick as bra att åka och jag ramlade typ aldrig.Imorgon så slutar vi halv 3.Sen direkt efter att vi slutat så tar jag bussen in till umeå.För att träffa några vänner över helgen.Vi ska fara och bada i holmsund och bara må.Kommer bli as gryymmmt.Ska äta nu och sen packa det jag ska ha med mig till imorgon.Ikväll spelar SAIK mot Rögle.Det får ni inte missa! Blir en spännande match att se,hoppas på viiinssst.Kom igen nu grabbar,vi tar dom! ♥ Ha en fortsatt bra torsdag alla.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0