SJUKLIGEN SOM KÄMPAR TAPPERT

Hooolaaaa bloggisen! Vad gör ni? Själv mår jag skit.Förkyldningen har bara blivit värre.Kunde knappt sova i natt för att jag hade såååå himla ont i halsen.Det känns som näsan,halsen och huvudet håller på ta kol på mig! Vad ska jag göra...har redan provat halstabletter,ipren,nässpray och te.Fuck alltså! Någon som har några andra förslag på hur man kan bota en förkyldning? Hur som helst... tog mig iallafall igenom skoldagen idag.Men jobbigt var det.På slutet av dagen så kändes det som inte bena bar mig längre.Vilket är en sjukt obehaglig känsla.Får föröska gå och lägga mig tidigt ikväll.Vilket kommer bli svårt men men.Eija kom hit en kort stund efter skolan.Vet att det inte är så bra att ha kompisar när man är sjuk, men hon hjälpte mig faktiskt med lite plugg.Som jag behövde hjälp med.Sen så åt vi och chilla lite i soffan med ipaden.Gjorde en mattediagnos på skolan idag.Som gick rätt så bra.Har packat inför morgondagen nu och snart så ska jag fortsätta med allt plugg ↑ samtidigt som jag se på hockeyn.GO SAIK!  Snart är det lov,YEY TAGGA! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0