SÅNNA DAGAR SOM DU HELST HADE VALT BORT

480492_556567014361569_1048677278_n_large
Fick ändå en (liten) läxa som engelskaläraren kallade det idag och som är till imorgon.Tror ni inte jag glömde den på skolan...och nu så har jag suttit i flera timmar och försökt komma på vad det var vi hade.Tror jag hittat ungefär hälften.Brukar aldrig glömma läxor sådär...men nu fan! Ajaaaa...får försöka öva på det jag hittat.Kan ibland störa mig på att man får en läxa och sen så har man bara en dag på sig att öva och dessutom så lägger dom inte ut den på schoolsoft.Så om man har varit sjuk eller tappat bort läxpapperet så har man ingen chans att öva.Suuuuuccckkkk....ibland suger veerkligen lärarna! Ska packa nu inför morgondagen,fläta håret,duscha och ta fram kläder. Ni får ha en fortsatt bra kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0