PÅGVÄG ATT BLI EN FÖRKYLD LITEN MUPP...

-det här välkomnar jag måndagen med,mumsiigt värre friendsss!
 
Sitter halvsovandes över laptopen. Medans jag försöker skriva.Dricker te också och knaprar på en vickshalstablett.Kände mig inte helt 100 när jag steg upp imorse.Hade halsont men vad hindrar det mig att gå inte gå till skolan liksom? Just nu så känns det bara som att jag skulle vilja ramla ihop sittandes.Annars har måndagen varit ganska bra tycker jag...världens bästa Veronica och Linda hade bakat en tårta till klassen imorse när vi kom in i klassrummet.Det var verkligen en super god överraskning kan man säga! Ett stort tack till er.Vi slutade halv fyra som vanligt.När jag kom hem så gjorde jag i ordning lite te och hallon med bananer i en skål.Sen satte jag mig och börja med allt plugg.Är till viss del klar med allt nu.Så ska snart bädda ner mig i soffan och titta på Famijen Annorlunda och sen Top model sverige.Vi hörs mer imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0