OLIKA FRÅGOR MED SVAR DEL 8

Ett oförglömligt ställe du varit på?
 
Måste nog ända vara gröna luuuund,det roligaste stället ever!
 
Img_4517-2_large
 
 
En låt som har spelats om och om igen i ditt huvud den senaste veckan?
 
Tumblr_mgzmrr0wnv1rl7d1no1_500_large
 
 
 
Är du en spara eller slösa?
 
Det kan variera av och till.Ibland händer det att jag ser något som jag veerkligen måste och vill ha! Då brukar jag köpa det för mina egna pengar och ibland sparar jag bara spontant tills jag hittar något riktigt dyrt jag vill ha.
 
 
 
Har du kört skoter i år?
 
Ska jag vara ärlig?...jag har aldrig kört skoter,eller åkt men det är det minsta jag har.
 
Ska du fortsätta spela tennis sen?
 
Vi får väl se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0