LITTLE TALKS

734592_351658194932854_451121651_n_large
Dom två sista dagarna.Torsdag igår och Fredag idag har verkligen varit dom bästa dagarna på hela veckan.Inget har gått snett,utan allt har gått precis som jag har tänkt mig.Förkyldningen har blivit bättre,jag fick sluta mycket tidigare igår,kläderna kom som jag hade beställt och jag vart mer än nöjd och proven i matte och kemi gick as bra idag.Jag stressade mig inte i genom några uppgifter alls på båda proven och det bästa av allt är att jag verkligen trodde på mig själv "jag kan faktiskt,om jag vill" Alla kan bara man vill.Åkte till stan idag efter skolan med Mormor.Hon skulle göra några ärenden på stan.Så jag följde med som sakråd.Hehe.Sen åkte vi vidare till hennes syster.Åt god middag och efterätt.Mina tremeningar var också där.Kom just hem och är en supeeeeeeeer duper trööööööttisss.Så ska nog gå och lägga mig snart och se det nya vampire diaries avsnittet.Som kom ut ikväll.Imorgon är det lööördag och hockey jipppiiiii! Men lugn i stormen nu mina kära vänner... jag har också plugg som ska göras.Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen.Ni får en fortsatt bra fredagkväll,så hörs vi mer imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0