JUST A MOMENT

Tumblr_mhelxjs7yk1s3i9e4o1_500_large
Måste nog ända säga att det här kan vara den bästa dagen på hela veckan (hittills iallafall) Idag fick vi fick vi sluta tidigare.För att spårkvalet var inställt och Louise hade ingen vikarie.Så kunde ta bussen som gick 14.00 direkt till Bygdeå och sedan gå sista biten hem till Mormor och Morfar.Var onyttig och gick till coop consum idag på vårat lååååånga hål och köpte mig en salt lakrits marbou.Gassssshhhh så gott det var! Har gått ut med Sonny och snart så kommer Ellinor och Emelie hit.Vi ska äta trerätters och sen så blir det att åka direkt hem för att börja plugga.Orkar igentligen inte prata om min förkyldning men det blir bättre och bättre.Men hostar fortfarande ,nyser och näsan rinner nästan jämt och ständigt.Längtar tills jag är helt frisk igen.Ikväll spelar SAIK mot brynäsHoppas jag hinner se lite av matchen iallafall.Hatar att jag måste plugga hela tiden,längtar så in i döden efter att få sepndera tid till en massa annat.Som jag hellre vill göra istället.Imorgon är det fredag och sen helg! Längtar.Vi hörs imorgon! PUSSIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0