JAG TROR ATT DET ÄR DAX ATT BÖRJA ACCEPTERA SIG SJÄLV,INNAN DET ÄR FÖRSENT

smexigt värre...woopwoop
 
Heeeej bloggisen! Har haft fullt upp idag med träningar och plugg.Jag hoppas att lärarna snart inser att det går inte att ha 30 läxor i veckan,ok där kanske jag överdrev lite väl mycket.Men seriöst det är as stressigt att hinna med allt.Prov,läxor,träningar,kompisar och bloggen.Suckkkkkkkk...jag får hoppas att vi inte får så mycket plugg efter lovet.Eftersom dom ger oss så mycket nu.Jaja skitsamma...när jag kom hem från tennisträningen så packade jag upp alla mina träningskläder,packade ner alla skolsaker till imorgon,åt middag och satte mig med allt plugg.Ska läsa på historian nu en till gång.Sen tänker jag gå ner och göra mig i ordning för sängen.Imorgon är det en ny vecka.Vilket för mig innebär fullt upp.Har en massa ärenden att uträtta.Hoppas ni inte får en lika tuff vecka som jag kommer få.Så hörs vi imorgon mongooooss.Bara skoja,hihihi! PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0