JAG SER HUR DU TÄNKER,PÅ NÅTT HUR LÄNGTAR DIG BORT SOM EN FÅGEL I BUR

Tumblr_mhph7jgidz1s4jm7go1_500_large
Måndag och en splitterny vecka.Tycker dagen har flytit på bra.Gjorde min två läxor (än så länge) när jag kom hem.Fick ta hem min skärbräda från träslöjden idag.Vart väääldigt nöjd med den.Kan lägga upp en bild sen hur den blev.En dålig fucking nyhet som kom som en chock (ursäkta min språk) som jag fick veta idag.Är att Anders Forsberg Skellefteå AIKS tränare har fått sparken.För att han gått bakom ryggen på Skellefteå AIK.Känns verkligen super trååååkiiigt...men vad ska man göra? Vill bara gå under just nu känner jag.Fuck...fuck och dubbel fack! Jaja...vi kommer ändå ta hem guldet i år.Bara så ni vet! Nog om det...ikväll är det Familjen Annorlunda och Top Model.Ska se det med Mamma och Edwin.Ni får ha en fortsatt bra kväll,så hööörs vi imorgon om jag överlever denna chock! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0