JAG BLIR OINSPIRERAD OCH LEDSEN AV KRAVEN OCH STRESSEN

Redan Tisdag och bara 3 dagar kvar tills heeeeelllgggg.Kan inte vänta....har fullbokat hela helgen.På Fredag ska jag till Mormor,Morfar och Sonny och sova över.Vi ska ha myskväll.Sen på Lördag vid 5 tiden.Så drar jag till Eija och sover hos henne (här i Dalkarlså).Vi ska äta pizza,jag ska försöka lägga en makeup på henne (har aldrig provat på någon annan förut så det ska bli skojj) Sen så ska vi kolla på Melodifestivalen och på Söndagen så är det tennis.Känns som att helgen kommer bli kanooonnn.Hur som helst...fick veta resultatet av matteprovet idag.Det gick bra.Känns sköönt! Följde med Eija hem idag efter skolan.Vi fikade,lyssnade på musik,kolla bloggar,fb och gjorde läxor.Ska se Maria och Mindy best friends forever ikväll.Tycker verkade bra när jag såg på reklamen.Ni får ha en bra kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0