GÖR DET SÄMSTA TILL DET BÄSTA,DÅ FUNKAR ALLT

Tyvärr så har jag inte kunnat blogga på två hela dagar.För att jag har varit tvungen att plugga på ett prov (som vi gjorde idag) och en massa annan skit.Men nu är jag tillbaksssssss.I have miss youuuuu all.Ni har säkert sätt att jag har fått en ny header här på bloggiiisen.Ett stoooort tack till dig Ottilia som fixade den.Checka hennes blogg vettja →http://ottiliahl.blogg.se/. Ikväll så händer väl inte så mycket.Ska packa en massa inför imorgon.Eftersom hela tundalsskolan åker till bygdsiljum och åker slalom.Kommer bli as fettttt.Har inte åkt på jätte länge.Har några glosor som jag måste öva på ikväll också.Men det ska nog gå bra.Justja...det är efterlyst kl 21.00.Det måste jag ju se,hehehehe.På fredag så åker jag in till umeå efter skolan.Ska till några vänner över helgen.Har inte träffat dom på jätte länge,så det ska bli kul att se dom igen.Vi får höraaas mer imorgon! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0