FAITH MORE THAN FAITH FOR SOME

Tumblr_mi6afjvldo1rzw69ko1_500_large
Tjeeenaaaa bloggisen! Har varit riktigt duktig idag.Satt mig direkt och börja plugga på läxorna från när jag kom hem till nu.Åt middag också där emellan men sen gick jag upp och börja om igen.Drömde en asssss läskiiig dröm inatt.Det var jag och Edwin som skulle ta oss från ett läskigt flygplan med en massa döda människor liggandes på säterna.Urschhhh vill inte berätta mer! Men hemskt var det.Har gått omkring med Pappas skellefteå aik tröja idag på skolan.Hihi...så nu lukat jag ganska mycket man.Tycker pappas tröjor är mysigaaaa att ha på sig.Imorgon är det sista sista dagen på skolan innan helg.Sen är vi lediga och har sovmorgon på freedag! Guuuud så schööönt.Ska se efterlyst ikväll.Sen blir det hopp isäng.Ni får ha en fortsatt bra kväll! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0