EVERY DAY,EVERY MINUTE,EVERY SECOND

-sitter och lyssnar sönder världens bästaaa låååt uncover.
 
Hello bloggisen! Har suttit i fleera timmar och bara råpluggat kemi,musik och engelska.Vilket skit är tråkigt...men kan allt ganska bra nu.Inget speciellt kul har hänt idag.Bara en helt vanlig Måndag med en himla massa skolarbete.Skolan gör det inte bättre ska jag säga...var verkligen döende när jag klev upp imorse (som alla andra skoldagar) Tur vi är lediga på freeedag.Imorgon får man ta med sig om man har en skrana/pulka på idrotten och åka i världens biggest hill ever! Bara skoja...det är en lagomt stor backe på stantors.Imorgon så är det även fettisdag...taggga! Älskar semloooor,muuuuuumssss (utan mandelmassa i då,det ska vara sylt!) Nej,nu ska jag gå ner, för snart så börjar familjen annorlunda och sen top model sverige.Sen ska jag krypa isäng...är fruktansvärt trött.PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0