ETTHUNDRA

100 frågor om mig (tidsfördriv)
 
1. Hur gammal är du om fem år? - 19 typ.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Mina tjejkompisar i klassen.
3. Hur lång är du? - kanske... 170-171 cm?
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - Jag vet inte...

5. Vem ringde du senast? - Mamma
6. Vem ringde dig senast? - Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? - "Kom hem"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Typ skicka sms...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Gifta...
10. När såg du senast din mamma? - För några timmar sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? - Blå/Gråa
64537_454981754543124_1715061182_n_large
 
 

12. När vaknade du i dag? -  06.30 döööör seriöst när jag måste kliva upp...
13. Vilken är din favoritjulsång? - Julen är här.
14. Vilken är din favoritplats? - Tvrummet,mitt rum och sängen.
15. Vilken plats föredrar du minst? - skolan,lätt!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Hm, jag hoppas jag bor i en lägenhet med någon snygg boyfriend och har ett jobb som jag tycker om.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? - mardrömmar och skuggor
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - när jag spillde vatten på golvet
19. Hur stor är din säng? -  hahaha har ingen aning
66_5115552b9606ee364c42c2b2_large
 

20. Har du stationär eller bärbar dator? -  båda
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Kläder såklart! 
22. Hur många kuddar har du i sängen? - typ 3
23. Hur många landskap har du bott i? - ett
24. Vilka städer har du bott i? - bara dalkarlså
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - skor eller strumpor
26. Är du social? - Beror på vem som pratar med mig och mitt humör.
27. Vilken är din favoritglass? - åhh såklart, b&j!
Tumblr_mffbt0vjib1r5caogo1_400_large

28. Vilken är din favoritefterrätt? - kladdkaka,chokladpudding,glass eller panacotta!
29. Tycker du om kinamat? - love it.
30. Tycker du om kaffe? - Jajjamen.
31. Vad dricker du till frukost? - bubbelvatten,juice eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? - nej,faktiskt inte! Sover på båda två lika mycket.
33. Kan du spela poker? - nehhh
34. Tycker du om att mysa/kela? - jadå
35. Är du en beroendemänniska? - Ibland,beror på vad det gäller!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - hm...ja det gör jag!
37. Vill du ha barn? - yes!
38. Kan du några andra språk än svenska? - jätte lite finska,sådär engelska och lite spanska!
39. Har du någonsin åkt ambulans? - nej!
40. Föredrar du havet eller en pool? - poool!
Tumblr_mhweuj8dsb1s4zz8yo1_500_large

41. Vad spenderar du helst pengar på? - kläder och en massa krimkrams!
42. Äger du dyrbara smycken? - Njaaaa...
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - Familjen Annorlunda,just nu! Helt klart...
44. Kan du rulla med tungan? - ja självfallet.
45. Vem är den roligaste människan du känner? - känner många roliga människor!
 

46. Sover du med gosedjur? - neh?
47. Vad har du för ringsignal? - nån standard sony ericsson singnal?
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - jajjamen det har jag.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Min Mormors glasögon
50. Flirtar du mycket? - nejnej
51. Kan du byta olja på bilen? - äää?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - kör inte bil så...
53. Vilken var den senaste boken du läste? - vampire diaries
54. Läser du dagstidningen? - nej,eller ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - nej
56. Dansar du i bilen? - ibland...
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - vet inte.
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? -  typ engelska länder och städer...
59. När var du i kyrkan senast? - ganska länge sedan så vet inte...
Boa_viagem_large
 
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? - Går ju på högstadiet nu så..ja jag skulle nog säga Jennie!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - kanske 3 dagar eller nått...
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? - Har ingen aning!
Tumblr_mhuzd1nppn1rwiuyko1_400_large
 

63. Vad lyssnar du på just nu? - Tvn
64. Har du varit med i tidningen? - ja det har jag
65. Vad är det konstigaste du ätit? - kommer inte på något just nu men säkert något riktigt äckligt!
66. Vem såg dig naken senast? - ?
67. Vad är det för färg på din tandborste? - det är en skellefteå aik tandborste,så svart och gul! Loveit.
68. Hur imponerar man på dig? - jadu... man är snäll,glad,positiv,snygg och lite små kaxig,yeeeyyy! 
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? - kanske Mormor eller Eija
70. Har du någon piercing? Öronen och längst upp i örat.
71. Din största vinst? - Hm, kanske en stoooor choklad.
72. Civilstånd? - Singel.
Tumblr_m6nccwc9ld1r2uxf0o1_400_large

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? - Facebook, Insta, swefilmer, blogg.se osv.
74. Är du glad nu? - sådär.
75. Ångrar du någonting du gjort? - ja,myyycket!
76. Hur gammal är din pappa? - piiinsaamt,nejmen typ 48 fyller 49.
77. Vilket är ditt drömjobb? - vet inte,pooolis!
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? - fara utomlands i typ en månad och leva livet.
79. Vad har du haft för husdjur? - Jag har haft kaniner och fiskar! Har det även idag...fast kaninen bor ute.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? - har ingen aning...jag är laaat som fan,jag tycker det är as jobbigt när folk skryter om sina liv,jag älskar löök (hehe) och jag är 25% finsk.
Tumblr_mhna6qn7qo1rk7kk6o1_500_large
81. Svär du ofta? - Ja.
82. Sverige när det är som bäst? - sommar och vaarmt!
83. Kan du åka slalom? - jao...
 Cliff_3_sequence-496x332_large

84. Vad har du ätit i dag? - myyycket
85. Vad har du för utbildning? - den vanliga tråkiga,dåliga skooolan.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? - mina ben,haha nej men vet inte!
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - mina läppar...
88. Vilken är din bästa egenskap? - jag har lätt för att stänga ute vissa saker som är dåliga, och har lätt för att gå vidare!
89. Vilken är din sämsta egenskap? - jag har lätt för att bli ledsen för småsaker
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? - har ingen aning.
91. Saknar du något? - Solen,sommaren,värmen och Farmor och Farfar.
1580810-12-1359990072862_large

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? - ja det tycker jag.
93. Vad gör dig ledsen? - svek, lögner, osv.
94. Vad gör dig glad? - mina vänner, träning.
95. Har du varit gift eller förlovad? - inte det. 
96. Vad ska du göra i helgen? -vara med Eija och familjen.
97. Vad är det knasigaste du gjort? -oj, om ni bara visste.
98. Vad har du för mobil? - sony ericsson xperia neo v
99. Vem är din förebild? - Annica Englund
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? - gå ner och se det som är kvar av farmen på tv4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0