DET SOM GJORDE ONDAST VAR NÄR JAG FICK TA SLAGEN OCH SE DIG GÅ

Tumblr_mhwqi62uo71s2zlt8o1_500_large
1.det är fredaaag 2.världens bästa morfar har satt upp min nya spegel i mitt rum 3.jag har fått fett många läxor över helgen,som jag inte orkar göra 4.ska sova hos mormor och morfar ikväll 5.har köpt en marabou 6.längtar till mina kläder kommer som jag har beställt 7. måste städa mitt rum,ser ut som ett bombnedslag! 8.får äntligen träffa min sonnyälskling idag 9.önskar att livet vore lite lättare 10.det är verkligen as skönt att vi slipper åka skidor och skridskor igen på skolan,det var sista dagen idag! 11.ska skita i allt jobbigt och bara njuta av helgen!
 
Heeeej! Hade lite smååå booooriing så gjorde en liten dagens lista.Som vanligt hade vi en ganska skön dag och slutade kring halv 3 tiden ( vi fick dock sluta lite tidigare eftersom vikarien tyckte vi var dryga,hehe).Är hos Mormor och Morfar nu.Ska ju sova över här tills imorgon då jag sticker till Eija vid 5 tiden.Så blir nog ingen bloggning under kvällen.Har ju som sakt fått två prov som jag ska läsa till...eller igentligen tre! Får bara panik när jag tänker på det men men...Morfar har satt upp min nya spegel idag i mitt rum.Så nu ser rummet 100000 gånger större ut.Kanske kan ta en bild sen och lägga ut om jag får tid.Tror jag ska sätta mig och läsa lite på kemin nu! Hoppas ni får en bra helg alla.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0