DET KALLAS TVIVEL DET DÄR SOM STÖR, EN KLUMP I MAGEN OCH ETT KONSTIGT HUMÖR

 
Tumblr_mhk7h4zyev1s4re3qo1_500_large
Tumblr_mhl90b8koi1rix9pdo1_500_large
Tumblr_mh9w7trdyf1rjt07so1_500_large
Låg och titta på 12 avsnittet av vampire diaries igår.Innan jag somnade.Vart väckt runt 11 tiden imorse.Har bara chillat sedan dess,ätit frukost,kollat bloggar,fb,insta och nu så ska jag köra igång med musikläxan.Kommer nog ta ett tag...så lika bra att börja nu.Senare idag kommer Mormor och Sonny och hämtar mig.Vi ska sparka till Öndebyn och sen hem för att få lite friskluft.Vilket behövs känner jag...sen så ska jag nog kolla lite kläder i h&m katalogen.Vart sugen! Hehehe.Ni får ha en fortsatt bra Lördaaag allihopa,så hööörs vi sen! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0