20/2

Tumblr_mijaa80g4c1rxrmi4o1_500_large
Men tjenare! Hur är läget? Mår lite bättre idag,men är fortfarande lika tät i nästan som igår.Om inte mer.Huvudvärken kommer och går av och till och halsen är väl sådär om jag ska vara riktigt ärlig.Får hoppas att förkyldningen snart släpper.Vill inte att den ska förstöra hela mig.Så jag snart inte har någon röst kvar.Nej.. nu får jag skärpa mig och börja tänka positivt och sluta snacka om min förkyldning hela tiden.Gjorde läxorna direkt när jag kom hem idag.Mamma och Edwin kom hem med mat snabbmat till middag från frasses.Så det fick bli en onyttig men god middag ikväll. Snart så börjar efterlyst (standard) och sen efter det är slut så blir det hopp isäng! Vi hörs mer imorgon.PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0