HELLO GUYZZZ

 
Shopping | via Facebook
Då har jag bränt över 1000 cash på två dagar, rätt mycket om du frågar mig. Men vad gör man inte när det dyker upp något snyggt plagg som man så gärnaaaa vill ha, jo man köper det eller tjatar sig till det. Känner ni igen er? Trodde väl det... köpte hur som helst sminkborttagingsmedel,jeans och ett fräsch linne på h&m. Kanske visar er allt imorgon, skulle ni vilja det? Träningen ikväll gick super, har inte så ont längre. Fortsätter med mina rehab övningar dag ut och dag in när jag hinner. Åker och hälsar på några kompisar över dagen imorgon, tror vi ska handla mat innan vi åker hem. Skriver väl när jag kommer hem, puss och godnatt med er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0