FRIDAY AND WEEKEND

Sophia - Likes
hahaha...
Har haft en riktigt bra dag idag, har varit och hälsat på några vänner i stan. Vi åt lunch där och efterätt, mycket trevligt var det. Vi stannade på donken och åt innan vi skulle handla mat på coop forum. Tror jag ska kika på tb (true blood), eller jag vet inte riktigt. Imorgon ska jag nog bara vara hemma och chilla med the family eftersom jag åker bort på söndag på konfaläger, som är i ca en vecka... kommer hem på lördag. Sen är det bara 2 dagar kvar tills skolhelvetet (ursäkta ordet men det suger)  börjar om, och jag ska alldeles strax byta blogg. Får se när Ottilia blir klar med min, bloggar kvar här tills hon är klar! Jo en liten sak till, när jag byter blogg kommer jag inte vara lika aktiv, som jag varit förut. Med detta menar jag inte att jag ska sluta uppgradera bloggen, utan att jag kommer skriva mindre. Hoppas ni vill fortsätta följa mig ändå, skulle vara super kul. Hoppas ni har överseende med detta. Men om ni inte vill följa mig via bloggen, så går det lika bra på instagram maudannikkivictoria heter jag där. Har varit inne och kollat schemat på schoolsoft, det känns lovande kan jag säga. Om det nu stämmer det som står, så kunde det inte ha blivit bättre. Aja, vi får väl se sen när skolan börjar...ska gå ner nu. Hoppas ni får en bra helg! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0