DU TOG MIG HELA VÄGEN FRÅN MÅNEN OCH TILLBAKA

Quotes | Tumblr
Packat väskan för imorgon bär det av till munkviken på konfaläger. Måste rätta mig själv och säga att jag bara blir borta tills på fredag, så inte fullt en vecka kompisar. Det fick bli en slöar-lördag idag, har inte alls gjort något mycket bara kollat en massa missade avsnitt av olika program. Plockade lite hallon för att äta + vinbär snart är ju bärsäsongen över så det är nog bäst att passa på nu. Nu hörs vi ju inte på ett tag så ni får ha en bra vecka alla! Skriver om vad som hänt osv när jag kommer hem, kärlek till er alla :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi kommer att ha så grymt skoj!!<333

Svar: Ja, helt sjukt vad kul vi ska ha! <3333
Victoria Jonsson

2013-08-10 @ 22:37:41
URL: http://rebeccaaaandersin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0