ÅTTONDE AUGUSTI

Roligt att ni har läst medans jag har varit borta ett tag. Åkte iväg till Skellefteå med pappa i tisdags, vi for och såg Skellefteå AIKS första isträning tillsammans med Linnea och hennes pappa. En fullsatt hall första isträningen, det värmer att se! Det var långa köer till autograferna, så vi sket i det. Men tror ni inte jag fick syn på Bud, jajamensan så jag och Linnea sprang till båset och fick oss en autograf var,gladastivärlden.nu. Vi badade på kvällen, sov över hos Linnea tills på onsdagen.Vi gick på stan på dagen och jag köpte en massa kläder på rean,hårolja och en ny klocka som var super billig. Tänk vilka fynd man kan göra ibland...vi hade verkligen sjukt roligt, detta måste göras om minst 1 gång till. Vi gick på bio på kvällen, vi såg " Grown Ups 2" den var väldigt rolig med mycket humor. Tycker ni ska gå och se den! Åkte hem med bussen 21.30 bussen, var hemma ganska sent. Trött och ont i fötterna hade man när man kom innanför dörren. Idag så ska jag åka till stan (igen!) fast denna gång med mormor & kusinerna. Måste ha mig ett par dr. denim jeans, fanns inte i skellefteå vilket var synd. Ska träna ikväll, får se hur det går. Ha det bäst! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det var jätteroligt!!! :D ♥♥♥

Svar: Verkligen! :) <3
Victoria Jonsson

2013-08-08 @ 13:56:19
URL: http://linneahellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0