SOM DU ÄLSKADE MIG, MEN GAV UPP

 

Några bilder ifrån dom senaste dagarna. Mina Victoria Secret Body Mists har äntligen kommit!
Jag tänkte att jag skulle hinna med ett inlägg, nu såhär på kvällskvisten. Det blir bättre och bättre i foten för varje dag som går, jag försöker hinna med att göra mina rehab övningar när jag får tid. Igår for jag till mormor & morfars stuga och sov där tillsammans med mina kusiner,mormor och hennes syrra. Vi hade riktigt trevligt + att vi gick på en födelsedagsfest kan man säga, en kompis fyllde år. Vi böjds på en massa gott, jag och Emelie badade i havet. Det var faktiskt inte så kallt som jag trodde det skulle vara, riktigt skönt var det! Åkte hem vid 3 tiden idag, tog en cykeltur med Mamma och Pappa ikväll runt bobacken och gullmark. Imorgon blir det Pickersjön tillsammans med kusinerna, jag och Ellinor kommer nog ha en photoshoot igen. Det finns ett hopptorn där borta som jag måste hoppa ifrån. Måste krypa isäng nu, godnatt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0