YOU WALKED OUT OF MY LIFE

Large
Wow vilken bra måndag det har varit idag! Har hunnit med att göra en hel del. Gjorde bort 2 prov tillexempel. Sjöng faktiskt idag också. Nu är det spikat att vi kommer sjunga den 18/5 på Kulturnatta i Umeå.Kl 14.00 på pub Freja. Kom gärna och titta! När jag kom hem idag så satte jag mig och gjorde bort matten och övade på några engelska glosor. For ut och sprang i regnet efter det. Så var lagom blöt när jag kom hem. Men det var det värt!  Klänningen som jag vann från d.m retro kom idag med posten. Så galeeeet fin den är alltså. Kan inte sluta titta på den. Ska nog ha den på skolavslutningen. Imorgon så är det valbooorg. Åker hem som vanligt. Sen gör jag mig i ordning och sedan bär det av till Umeå. Vi ska käka middag hos en familj och se på majbrasa, är as taggad!! Bloggar mer på onsdag. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0