VI FÖRVANDLAS TILL DET VI ÄLSKAR

Men tjeeeenamorse! Klarade provet idag, fast jag var sämst igår och satte uppe till 12 på natten och pluggade som fan. Vi fick faktiskt hål ett tag för den första lektionen var inställd. Vi hade en världssnäll vikarie på matten idag som släppte oss 5 min tidigare. På idrotten körde vi innebandy, det var faktiskt ganska kul. Ikväll har jag bara pluggat på som vanligt.Gjorde bort matten, svenska, engelskan och håller på med fysiken nu. Måste tyvärr fortsätta det. Kanske ser det senaste avsnittet av djursjukhuset som jag missade igår, innan jag går och lägger mig. Är som sagt super trött, eftersom jag gick och la mig 12 i går. PUSSIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0