TIO TUSEN METER UPP I LUFTEN SER JAG ALLT SÅ KLART

Tumblr_mkfszuokcz1rhxsyeo1_500_large
Åhhh, vad jag längtar tills i sommar!
 
Hej allihopa,det får bli ett sent inlägg ikväll!  Blev väckt efter 11 imorse av mamma. Klev upp,gjorde mig i ordning och åt frukost. Eftersom det var så fint väder ute så bestämde vi oss för att åka till mormor och morfars stuga. Mormor och hennes syster var där med hundarna så vi gick en promenad ut på isen. Himlar så blåsigt det var, men skönt emellanåt när solen värmde. Blev bjuden på middag hos mormor och morfar.Har suttit och spelat bingo med familjen ikväll. Får se vad jag hittar på imorgon,kanske far ut och springer! Ska hoppa isäng nu.PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0